Jumaat, 12 Disember 2014

Tudung Bawal Kelantan Jameela Gaya Mawar Fizo Omar Corak Dan Plain

Tidak dapat dinafikan, ramai wanita menggemari tudung yang mahal. Namun tahukah anda bahawa tudung yang tidak semestinya mahal baru nampak cantik. Kita yang memakai tudung itu jadi kita yang tahu selesa atau tidak sesuatu tudung itu.



Tudung Bawal Kelantan Jameela Gaya Mawar Fizo Omar Plain 2 Warna Merah Hitam

Ini adalah antara koleksi tudung yang terbaru yang terdapat di tudung2u.com.my. Ini adalah tudung segi empat tetapi ia kelihatan seperti tudung sarung yang biasa kita pakai. Tapi hakikatnya tudung ini seperti tudung segi empat yang biasa. Cara pemakaiannya pula ialah hanya perlu pin pada bahagian tengah dengan satu kerongsang yang agak besar agak tudung lebih menyerlah.



Tudung Bawal Kelantan Jameela Gaya Mawar Fizo Omar Plain 2 Warna Biru Kuning

Selain warna di atas terdapat juga warna biru dan kuning seperti dalam gambar di atas. Gabungan ini juga sangat menarik, kerana ianya menggabungkan warna terang dan warna gelap. Cara pakai juga adalah sama dengan cara pakai tudung yang pertama.




Tudung Bawal Kelantan Jameela Gaya Mawar Fizo Omar Plain 2 Warna Hijau Purple

Selain warna yang terdapat di atas, terdapat juga warna-warna yang lain seperti seperti pink dan hijau. Jika anda seorang yang inginkan kelainan, maka boleh memilih warna-warna seperti ini untuk menceriakan hari anda. Cara pakai juga adalah sama dengan kesemua di atas.

Ini adalah antara tudung yang ada dalam koleksi terbaru di tudung2u.com,my. Anda harus cepat kerana ini adalah tudung yang terbaru oleh itu ianya sangat laris dan cepat habis stok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan