Selasa, 17 Disember 2013

Tudung Segi Empat yang Terbaru di pasaran

Tudung segi empat kini bukan sahaja diperbuat daripada tudung bawal sahaja malah telah diperluas dari bahan lain. Contohnya daripada viskos, polister dan lain-lain lagi. Ini antara tudung segi empat yang terbaru.


Tudung Segi Empat Bidang 50 Corak
Anita Tudung Segi Empat Bidang 50 Corak 12  Anita Tudung Segi Empat Bidang 50 Corak 10

Tudung segi empat ini diperbuat daripada viskos. Corak yang digunakan pada tudung segi empat ini kelihatan sangat eksklusif. Tudung ini mempunyai pelbagai warna. Ia tidak terlalu besar tapi tidak terlalu kecil kerana ia mempunyai bidang 50. Ia sangat sesuai untuk dipakai dalam cuaca di negara kita. 


Anita Tudung Segi Empat Bidang 50 Corak 9   Anita Tudung Segi Empat Bidang 50 Corak 7

Tudung ini juga mempunyai corak-corak lain yang juga cantik. Ia mempunyai warna yang pelbagai. Ia juga mempunyai bidang 50. Apa yang membezakan tudung ini dengan tudung segi empat yang lain ialah ia mempunyai corak penuh pada bahagian tudung. Tudung ini juga dipenuhi dengan warna-warna. 



Anita Tudung Segi Empat Bidang 50 Corak 6  Anita Tudung Segi Empat Bidang 50 Corak 5

Tudung ini sama seperti tudung segi empat yang lain. Tetapi apa yang membezakan ialah ia mempunyai corak yang unik pada bahagian tengah tudung ini. Tudung ini diperbuat daripada kain viskos dan sangat sejuk. Ia 
boleh dipakai sepanjang hari dan sangat selesa.

Tudung Segi Empat Chiffon 2 Layer

Dahlia Tudung Segi Empat Chiffon 2 Layer Biru  Dahlia Tudung Segi Empat Chiffon 2 Layer Biru

Ini adalah antara tudung segi empat yang paling baru di pasaran. Tudung ini mempunyai 2 lapis iaitu ada 2 warna. Kita boleh pilih untuk pakai satu warna dalam satu masa ataupun dua warna sekaligus. Tudung ini diperbuat daripada sifon dan semestinya ia sangat selesa. 
    
Terdapat pelbagai jenis tudung segi empat yang terkini yang kita boleh dapati di pasaran. Ada coraknya yang sama dengan selendang. Namun ia bergantung kepada keselesaan fesyen yang kita bawa. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan