Selasa, 24 Disember 2013

Shawl Halfmoon bermain dengan Corak dan Warna

Pada masa kini para wanita semakin meminati tudung yang bercorak dan bukan setakat tudung yang mempunyai satu warna sahaja. Ini kerana mereka kini telah berani untuk bermain dengan corak dan warna.

Shawl Half Moon Layer Chiffon Korea Eksklusif

Saliza Shawl Half Moon Layer Chiffon Korea Eksklusif 6

Banyak corak yang terbaru yang mengetengahkan corak yang pelbagai contohnya seperti ini. Ini adalah corak abstrak dan ia merupakan gabungan antara tudung yang bercorak dan plain.

Shawl Half Moon Corak Chiffon
Suraya Shawl Half Moon Corak Chiffon 9

Ini merupakan selendang halfmoon yang mempunyai corak abstrak. Ramai yang meminati selendang yang mempunyai corak begini kerana mereka senang untuk memadankan dengan apa-apa warna baju mereka. Ini kerana kebanyakan selendang ini akan menggunakan pelbagai warna.

Shawl Chiffon Double Corak Plain

Annisa Shawl Chiffon Double Corak Plain 7

Ini pula selendang yang bercorak floral dan digabungkan dengan plain. Warna yang digunakan pula dari warna yang agak sama. Oleh itu mereka boleh memilih untuk memakai sebelah plain atau sebelah yang mempunyai corak.

Shawl Chiffon Korea Eksklusif
Aisya Shawl Chiffon Korea Eksklusif Corak 6

Ini adalah selendang yang sangat unik. Ini kerana selendang ini mempunyai hujung yang berbeza dengan selendang lain. Hujung selendang ini berbentuk bulat. Oleh itu kita boleh pakai selendang ini dengan banyak gaya. Disamping itu selendang ini juga sangat panjang.

Terdapat pelbagai corak yang terdapat di pasaran dan yang paling terbaru. Ini hanyalah antara tudung dan selendang yang terdapat di pasaran. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan