Jumaat, 28 November 2014

Tudung Terbaik Dari Ladang Kini di Tudung2u

Tudung dari Tudung Terbaik Dari Ladang memang sangat diakui oleh kebanyakkan wanita bahawa tudung ini mempunyai kualiti yang tinggi. Oleh itu, tudung2u telah menjalankan kolaborasi dengan pihak Tudung Terbaik Dari Ladang. Jadi mari kita lihat antara tudung-tudung yang ada di tudung2u.

Hana Shawl HS-I-003
Antara warna yang mendapat perhatian adalah warna kelabu. Kelabu adalah warna yang senang untuk dipadankan dengan pelbagai warna. Oleh itu warna ini menjadi antara warna yang paling digemari.

Hana Shawl HS-I-005
Warna merah juga merupakan antara warna yang popular dalam kalangan wanita. Ini kerana, merah ini tidak terlampau menonjol kerana ada sebahagian wanita tidak sukakan warna merah kerana ianya terlalu menonjol. Namun warna merah ini sangat sesuai terutama buat mereka yang bersifat sederhana.



Hana Shawl HS-I-006

Satu lagi warna yang boleh dikelaskan sebagai warna lembut ialah warna kuning cair ini. Seperti kita ketahui, warna kuning sangat menyerlah dan terang. Tetapi kuning ini sangat lembut dan sedikit cair. Ianya sangat sesuai bagi mereka yang sukakan kelembutan.


Hana Shawl HS-I-007

Sedikit kelainan pada tudung ini ialah ianya berwarna gelap. Tudung ini berwarna hijau gelap. Walaupun warna tudung ini sedikit suram, kita harus bijak padankan dengan pakaian kita. Kita boleh cuba pakai baju yang berwarna terang dan bercorak bagi memadankan dengan warna tudung ini.

Inilah antara koleksi tudung yang ada di tudung2u. Cepat-cepat dapatkan koleksi tuudng anda sebelum kehabisan stok. Hanya di Tudung2u.com.my.













Tiada ulasan:

Catat Ulasan