Jumaat, 7 Jun 2013

Blogger Idola

Tudung merupakan benda yang paling penting dalam kehidupan seorang hijabi. Ini kerana ia akan mempengaruhi hidup seseorang itu. Oleh itu mereka harus memastikan mereka memakai tudung atau selendang yang selesa dan memberi keyakinan kepada mereka.

SHEA


Ini antara gaya yang sering digayakan oleh salah seorang blogger yang terkenal iaitu Shea. Beliau sangat popular menerusi blog yang telah diberi nama My Amethys. Lihat saja pakaian yang digayakannya. Fesyen telah menjadi antara benda yang paling dia sukai. Lihat saja pada selendang yang dia gayakan. Dia telah menggunakan selendang yang diperbuat daripada bahan yang ringan dan tdak panas.

FATIN LIYANA


Ini pula Fatin Liyana. Beliau merupakan antara blogger yang paling popular di Malaysia. Dia seorang yang cantik dan bergaya. Seperti blogger di atas, dia juga sangat meminati dunia fesyen dan telah berkongsinya di blog Honeykoyuki.blogspot. Fatin sangat selesa mengenakan tudung yang ringkas dan selesa namun masih mengekalkan ciri hijabister dalam dirinya.

FATIN SUHANA
                                                                                                                                                            

Mempunyai nama yang sama pada permulaan bukan bermaksid mereka sama dalam semua jenis. Fatin Suhana juga merupakan seorang blogger yang agak terkenal seperti Fatin Liyana. Blog Fatin tidak hanya fokus pada satu genre malah seperti Fatin Liyana, dia tidak pernah menetapkan genre-genre tertentu pada blognya. Dia hanya menulis tenteng hidupnya dan apa yang berlaku pada kehidupannya.

FIRA


Fira juga merupakan antara salah seorang blogger yang dikenali ramai. Fira juga tidak memfokuskan genre-genre tertentu dalam blognya tetapi jika kita melihat kepada blog Fira, dia seorang yang sangat gemarkan fesyen. Kita boleh menilai bahawa Fira amat mementingkan penampilan, sama seperti semua blogger di atas.

Ini antara blogger yang bergiat aktif dan yang mempunyai ramai pembaca dan pengikut. Mereka bukan sahaja cantik, bijak dan semestinya pandai berfesyen dan trend mereka sudah menjadi ikutan ramai hijabista di luar sana.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan