Jumaat, 28 Jun 2013

Tudung Awning Berlayer Yang sangat Sesuai untuk Pakaian Hari Raya

Sejak kebelakangan ini manik dan batu menjadi kegemaran ramai pihak. Banyak corak, rekaan dan bentuk yang telah diilhamkan dari manik dan batu ini. Semakin banyak batu, semakain meriah sesuatu baju itu dan semakin mahalah harganya. Mari kita lihat antara rekaan yang paling terbaru dalam koleksi tudung di pasaran kini. 

TUDUNG AWNING 3 LAYER CHIFFON

Tudung Awning 3 Layer Chiffon Jurai Eksklusif

Ini adalah antara tudung yang terbaru dalam koleksi tudung instant atau tudung segera. Tudung ini dijahit dengan manik penuh di bahagian atas dan dipenuhi dengan manik jurai di bahagian tepi selendang. Dengan padanan warna yang menyerlah menjadikan tudung ini sangat sesuai untuk majlis-majlis yang rasmi dan perayaan.

TUDUNG AWNING 2 LAYER CHIFFON

Tudung Awning 2 Layer Chiffon Jurai Eksklusif

Tudung ini sama dengan tudung di atas cuma bezanya tudung ini hanya mempunyai 2 lapis sahaja. Di bahagian tepi dijahit dengan manik jurai yang sesuai dengan warna tudung itu sendiri.

SELENDANG HALFMOON CHIFFON 3 LAYER LABUCI

Selendang Half Moon Chiffon 3 Layer Labuci Eksklusif

Ramai yang menggemari selendang halfmoon pada masa kini. Selain bentuknya yang agak menarik ia juga mempunyai manik yang penuh di atas kepala menjadikan ia sangat menarik.

SELENDANG PANJANG EKSKLUSIF 

Selendang Panjang Eksklusif Chiffon Labuci

Ini adalah selendang panjang yang mempunyai 2 lapis. Walaupun ia agak besar dan lebar, namun ia tetap cantik. Ianya tidak menjadi masalah kepada yang pandai memakai selendang besar dan lebar seperti ini. Jahitan manik di sepanjang tepi selendang menjadikan ianya sangat cantik.

SELENDANG HALFMOON EKSKLUSIF LABUCI

Selendang Half Moon Eksklusif Labuci

Selendang ini sangat cantik dan tampak sangat mewah kerana dihiasi dengan manik di bahagian atas kepala dan bahagian bawah selendang. Ia sangat sesuai untuk digayakan pada musim perayaan yang akan datang.

Terdapat banyak selendang dan tudung yang dijahiti dengan manik dan batu yang sangat menarik. Ia sangat sesuai untuk digayakan ketika perayaan ataupun hari-hari biasa. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan