Selasa, 1 Oktober 2013

Selendang Yang Paling Digemari

Ini adalah antara selendang yang menjadi pilihan kebanyakan hijabister di negara kita. Banyak faktor yang membuatkan selendang ini menjadi pilihan antaranya ia selesa, cantik dan senang. Mari kita lihat antara selendang yang menjadi kegemaran para wanita di luar sana. 

selendang halfmoon plain manik tepi
Selendang Half Moon Chiffon Plain Manik Tepi

Ini adalah antara selendang yang menjadi kegemaran ramai. Selendang ini mempunyai warna yang ceria dan terang. Oleh kerana itulah selendang ini menjadi kegemaran ramai. Disamping itu juga selendang ini sangat ringan dan tidak menjadikan kita panas apabila memakainya.

selendang halfmoon sifon plain 2 layer

Selendang Half Moon Chiffon Plain 2 Layer

Selendang ini mempunyai 2 warna yang berbeza menjadikan ianya antara selendang yang paling digemari oleh para wanita. Ia menggunakan kain yang sangat lembut dan ia tidak terlalu tebal walaupun 2 layer.

selendang panjang satin corak pink

 Sabrina Selendang Panjang Satin Corak Pink

Selendang satin ini pula sangat selesa untuk dipakai walaupun dalam cuaca panas. Ianya sangat selesa dan saiznya tidak terlalu besar. Kain ini sangat selesa untuk kita pakai.

selendang panjang sifon plain double layer
Selendang Panjang Chiffon Plain Double Layer

Selendang ini agak panjang namun ianya selesa dan tidak panas. Ia diperbuat daripada sifon, oleh sebab itu ia tidak panas. Warna yang digunakan juga sangat manarik dan ianya sangat ringan. Juga sesuai jika dipakai untuk tempoh yang lama.

selendang panjang sifon double layer

Selendang Panjang Chiffon Double Layer

Sekali pandang sahaja kita sudah boleh melihat keunikan yang ada pada selendang ini. Ianya mempunyai 2 lapis yang berbeza. Lapis pertama mempunyai corak bunga manakala lapisan kedua mempunyai 1 warna sahaja. Kita boleh memakainya mengikut kesesuaian baju ataupun memakai 2 corak sekali gus seperti dalam gambar.

selendang panjang sifon plain

Selendang Panjang Chiffon Plain

Ini antara selendang yang paling digemari oleh kebanyakkan wanita di luar sana. Selendang ini sangat ringkas dan diperbuat daripada sifon menjadikan ianya selesa dipakai. Kita boleh juga memadankan selendang ini dengan anak tudung yang berwarna merah jika inginkan sedikit kelainan.

Ini adalah koleksi selendang yang paling digemari oleh kebanyakan wanita. Namun terdapat banyak lagi koleksi selendang yang akan terus menjadi kegemaran para wanita di luar sana. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan