Rabu, 27 November 2013

Koleksi Tudung Terbaru Terhangat di Pasaran

Semua wanita wajib mempunyai tudung dan selendang yang banyak dalam almari mereka. Ini kerana wanita memakai tudung setiap hari. Selain itu, jenis tudung dan selendang sangat cepat berubah. Oleh itu para wanita harus sentiasa mengikuti pekembangan semasa mengenai tudung dan selendang yang terbaru. Mari kita lihat antara koleksi yang terbaru terhangat di pasaran. 




Ini adalah antara koleksi terbaru yang ada di pasaran. Ini adalah selendang halfmoon. Corak yang ada pada selendang ini sangat cantik dan menarik. Ia merupakan antara corak yang paling terbaru. Warna yang digunakan juga sangat cantik dan sesuai dengan semua jenis kulit. 






Ini merupakan selendang yang sangat lain dari yang lain. Selendang ini mempunyai 'stud' pada bahagian tengah menjadikan ia sangat unik. Ia menunjukkan walaupun wanita itu menutup aurat, tapi masih boleh bergaya seiring peredaran semasa. Selendang ini menggunakan warna yang lembut dan sangat sesuai digayakan dengan pelbagai gaya. 





Ini adalah antara koleksi yang sangat menarik. Warna tudung ini sangat menarik kerana ia mempunyai gabungan warna yang pelbagai dan menyerlah. Gabungan warna yang terdiri daripada biru, pink dan coklat sangat unik. Kesemua warna yang digabungkan ini merupakan warna-warna yang lembut. 






Ini juga merupakan antara gaya tudung yang terbaru. Cara menggayakan selendang ini senang dan tidak merumitkan. Tambahan pula selendang ini akan dihias dengan sedilkit perhiasan pada bahagian atas selendang. Ini merupakan selendang yang mempunyai 


Ini merupakan antara tudung yang telah digayakan dengan pelbagai gaya. Kita harus pandai dalam menggayakan selendang yang kita pakai agar kita tidak dikatakan sebagai mangsa keadaan. Ada gaya selendang yang agak keterlaluan namun jika seseorang wanita itu berani, boleh saja dia menggayakan selendang itu. 








Tiada ulasan:

Catat Ulasan