Jumaat, 29 November 2013

Jenis-jenis Selendang Half Moon 2013

Ramai yang telah mengetahui mengenai selendang halfmoon. Namun adakah anda tahu yang selendang ini mempunyai banyak jenis. Dari segi warna, bahan buatan dan saiz.Mari kita lihat antara koleksi terbaru dalam selendang halfmoon ini.

Plain Selendang Half Moon Purple

Ini merupakan selendang halfmoon plain. Pada awal kemunculan selendang halfmoon, ia telah keluar dengan warna plain. Kebanyakkan wanita suka warna plain kerana ia merupakan warna yang senang untuk dipadankan dengan pakaian lain.



Sumayyah Shawl Half Moon Cotton Depan Dalam Corak 14

Selendang ini sangat unik. Ini kerana ia mempunyai 2 bahagian yang mempunyai corak yang berlainan. Kita boleh memilih untuk memakai 2 corak sekaligus atau 1 corak pada satu-satu masa. Corak-corak yang terdapat pada selendang ini sangat menarik kerana ia lebih kepada flora dan abstrak.

Suria Shawl Half Moon Chiffon Batu 2 Color Krim

Selendang ini pula mempunyai 2 warna. Ia adalah halfmoon plain. Ini adalah antara corak yang terbaru yang ada di pasaran. Selendang ini mempunyai 2 lapis yang berlainan.



Aisya Shawl Half Moon Express Chiffon Korea dengan Anak Tudung 8

Ini adalah antara rekaan yang paling terbaru. Anak tudung yang dipakai telah dijahit dengan selendang ini. Jadi ia ialah selendang segera. Wanita sekarang sangat mementingkan masa jadi selendang ini sangat memberi manfaat kepada wanita. Disamping itu warna yang digunakan juga sangat menarik dan lembut.


Ini adalah antara selendang yang terbaru yang ada di pasaran. Selendang halfmoon sangat menarik minat para wanita kerana selendang ini sangat senang untuk dipakai. Selain warnanya yang sesuai dengan tudung, selendang halfmoon juga diperbuat daripada kain yang sangat selesa untuk dipakai.















Tiada ulasan:

Catat Ulasan