Isnin, 9 Disember 2013

Selendang Terhangat di Pasaran Sekarang

Terdapat pelbagai jenis selendang yang ada di pasaran sekarang. Selendang juga mempunyai pelbagai bentuk, saiz, warna dan corak. Selendang juga terdapat dari jenis yang berbeza antaranya sifon, kapas dan viskos. 


Anita Shawl Labuh Satin Corak 4


Selendang ini mempunyai corak jalur dan ia juga mempunyai warna yang pelbagai. Ia diperbuat daripada satin dan ia sangat lembut. Selendang ini sesuai dipakai dalam apa juga keadaan, panas atau hujan. Ia juga sesuai dengan keadaan cuaca di negara kita. 

Anita Shawl Labuh Satin Corak 2

Selendang ini pula sangat unik dan menarik. Ia mempunyai corak 'leopard' atau harimau bintang. Selendang ini sangat sesuai untuk mereka yang meminati corak binatang ini. Warna yang digunakan juga sangat sesuai dan cantik. 


Aqilah Shawl Labuh Viscose Corak 3

Selendang ini diperbuat daripada viskos. Walaupun ia lebar dan besar, namun ia tidak menjadi masalah kerana selendang ini tidak panas dan selesa untuk dipakai sepanjang hari. 


Aqilah Shawl Labuh Viscose Corak 11

Ini juga selendang yang diperbuat daripada viskos. Corak rama-rama yang terdapat pada selendang ini juga menjadikan selendang ini cantik.Ia tidak terlalu nipis namun tida terlalu tebal. Cukup selesa untuk dipakai di bawah cahaya matahari. 

Selendang antara barang yang paling penting yang harus ada dalam almari seseorang wanita. Ini kerana para wanita memakai selendang dengan kerap. Oleh itu selendang merupakan sesuatu yang wajib. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan