Khamis, 5 Disember 2013

Pakai Selendang Terkini dengan Ringkas

Selendang boleh menjadi paling ringkas dan kadang-kadang boleh menjadi paling rumit untuk dipakai. Terdapat banyak cara untuk memakai selendang, ada yang senang dan ada yang sangat susah sehingga kita tidak dapat untuk meniru gaya yang dibuat. Mari kita lihat antara selendang yang menjadi 





Selendang yang dipakai adalah selendang yang sangat ringkas tetapi ianya telah dipakai dengan cara yang menarik dan unik. Warna yang digabungkan dengan selendang ini juga sangat menarik menjadikan ianya sangat unik.




Selendang ini juga agak ringkas. Ia hanya ditambah dengan anak tudung dari rona yang berbeza. Kemudian selendang itu dipakai dengan cara biasa dengan melabuhkan bahagian depan.




Selendang ini pula mengunakan selendang jenis plain. Warna selendang ini cantik dan menyerlah. Cara pemakaian selendang ini ringkas sahaja. Apa yang menjadikan selendang ini unik ialah oleh kerana ianya labuh,cara pemakainya kelihatan rumit walaupun ia tidak serumit mana.




Selendang ini pula dipakai dengan memakai tudung lain di bahagian dalam. Tudung di bahagian dalam dipakai dengan warna lain. Selalunya warna yang digunakan ialah warna yang kontra. Ini penting bagi membuatkan kedua-dua tudung ini dapat dilihat perbezaannya.

Ini adalah antara selendang yang terbaru di pasaran kini. Terdapat banyak lagi cara yang telah dicipta dalam pemakaian selendang. Namun ianya bergantung kepada para wanita yang memakai selendang sendiri. Ini kerana mereka mempunyai cara tersendiri dalam memakai tudung mereka. 













Tiada ulasan:

Catat Ulasan