Jumaat, 18 Januari 2013

Gaya Terkini Memakai Tudung

DIANA AMIR YANG SWEET


Cara tudung yang dipakai oleh Diana Amir sangat digemari oleh remaja pada zaman sekarang.Sesiapa saja akan nampak ayu apabila mengenakan tudung seperti ini. Cara pemakaian yang ringkas tetapi nampak sangat stailista membuatkan stail ini diminati oleh sebilangan besar remaja zaman sekarang.

HANA TAJIMA VERSI SITI NURHALIZA

#06 Siti Nurhaliza Bertudung Penuh Untuk Imej Baru - ROTIKAYA#01 Siti Nurhaliza Bertudung Penuh Untuk Imej Baru - ROTIKAYA

Ini pula imej terbaru penyanyi no 1 nagara,Datuk Siti Nurhaliza. Beliau mengenakan tudung penuh selepas menyambut hari lahir yang ke-34 beberapa hari lepas.Selama ini beliau hanya menutup sebahagian kepala sahaja. Cantik dan nampak sangat manis serta sopan kan??

OMBAK RINDU TASHA MANSHAHAR



Ini dia pelantun lagu BE MINE yang semakin meningkat naik. Lihatlah caranya mengenakan tudung bawal dengan cara yang tersendiri cukup menjadi ikutan remaja sekarang.Cara pemakaian yang senang membuatkan trend ini menjadi ikutan ramai.

Trend memakai tudung sekarang banyak dipengaruhi oleh artis-artis terkenal.. Semuanya cantik namun jangan keterlaluan. Kadang-kadang kesederhanaan itu lebih indah!! Jadi pakai la tudung mengikut keselesasan kita sendiri 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan