Jumaat, 22 Mac 2013

Tudung Bercorak Tribal Yang Menarik Sekali

Umum mengetahui dan meminati corak tribal. Agak rumit untuk menerangkan bagaimana sebenarnya corak tribal itu namun secara asasnya tribal itu mempunyai corak-corak seperti garisan memanjang,bersegi-segi dan     kadang-kadang corak yang kelihatan seperti bunga. Namun apabila kita melihatnya sekali,kita sudah boleh mengenal yang corak itu adalah corak tribal. 

SELENDANG TRIBAL

Selendang Half Moon Tribal Lycra Korea  Selendang Half Moon Tribal Lycra Korea

Ini adalah selendang tribal. Lihat saja pada corak ini dan kita sudah boleh mengenali yang corak itu ialah tribal. Kadang-kala ia mempunyai corak yang bersegi-segi atau bersimetri.

TUDUNG SYRIA TRIBAL

Tudung Bawal Bercorak Campur  Tudung Bawal Bercorak Campur

Ini pula tudung tribal. Coraknya agak sama seperti selendang namun ia mempunyai hanya satu atau dua corak sahaja. Dan ia lebih ringkas berbanding selendang yang coraknya agak rumit.


TUDUNG AWNING TRIBAL

    

Terdapat juga tudung yang bercorak tribal yang mempunyai awning seperti ini. Jadi kita tidak perlu risau jika kita tidak mempunyai masa untuk memakai tudung atau selendang kerana tudung ini hanya perlu pakai sahaja. Dan sebab itulah ramai yang meminati tudung syria kerana selain cantik, ia juga sangat mudah dan cepat.

Corak tribal kini bukan sahaja hanya ada pada tudung, tapi sudah merebak kepada baju, seluar dan macam-macam lagi. Kita yang perlu untuk lebih kreatif untuk memakainya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan